Game Of Thrones 3.Sezon'da Bitti

Game Of Thrones 3.Sezon'da Bitti 

Yazıya başlamadan önceki not şeysi: Dizi veya film olsun spoiler vermeyi hiç sevmem onu belirteyim. Yazılarımı rahatlıkla okuyabilirsiniz.

 Severek takip ettiğim Game Of Thrones dizisinin 3.sezonu da finalini yaptı. Yalnız final öyle böyle değil yani. Beni fazlasıyla hayal kırıklığına uğrattı. 

Şimdi belki konudan uzak kalanlar falan vardır ancak "Game of Thrones nedir? Yenilir mi?" mevzusuna sonra detaylarıyla değineceğim. Ufak olarak değinecek olursak HBO kanalının yeni bir dizisidir. Hani şu strateji oyunlarında falan olur ya işte 3-4 krallık savaşırlar. Hah işte Game Of Thrones' da buna benzer bir senaryo içerir. Ancak daha fantastik olduğunu söyleyebiliriz. Neyse bu kısmı fazla uzatmayalım.

 Üçüncü sezon ne ara başladı da bitti anlamış değilim. Özellikle benim yoğun olduğum bir döneme denk geldiği için sezon çok çabuk bitti benim için. Güzel ve fantastik bir sezondu. Ancak sezon sonunda hüzünlendim. Birde çok feci sinirlendim! Yani ilk kez ekran karşısında ayağı kalkıp "Yok artık. Noluyo lan?" dedim. Eğer izlediyseniz sizin de aynı tepkiyi verdiğinizi veya izleyecekseniz aynı tepkiyi verebileceğinizi biliyorum. Sen tut sezon boyunca bizi mevzuya bağla ondan sonra birden tüm hayallerimiz suya düşsün. Tabi bu olaylar sezonun son bölümünde olmadı. Sezon sonundan bir önceki bölümde gerçekleşti. Bu sebeple son bölümden pek haz alamadım. Son bölüm öyle pek heyecanlı veya aksiyonlu değildi. Adamlar asıl aksiyonu, entrikayı dokuzuncu bölümde damardan verdiler zaten. Son bölümde ise, "işte bizimkilerin durumu böyle böyle. Bakın bakalım yeni sezonda daha neler neler olacak" tarzında bir yaklaşım sergilemişler. 



Sonuç olarak gayet güzel bir sezon geçirdik. Açıkçası film ve dizi zevkiniz nasıldır bilemiyorum ancak bu diziyi kesinlikle öneririm. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Blogger "www" Yönlendirme Sorunu ve Yeni Yönlendirme Ayarları

Microsoft Edge Önemli Güncelleme Aldı

En Ucuz Tablet Satışa Sunuldu